6

Benda paling berisiko pernah aku buat.

Okey, hari ni aku telah ambil benda paling berisiko sekali dalam hidup aku.
Setelah beberapa jam aku terlentang tak dapat melelapkan mata, (aku ada masalah untuk tidur lately sebab asik fikir tentang sem akan datang. Risau ) aku dah ambil keputusan untuk meng-approve MAMA ke dalam Facebook aku. Hahaha...haaaa..aaaaa  HALP! :'O
I have to, she's my mother after all.


Things started to get better and better!!!
So I ask no.....I beg for you to be nice to me after this.
Same goes to you Cik Byte. :')
Be nice to Chabe ea?


Okey, aku curi daripada profile pic beliau.  :D



p/s: Mama, sorry for your son late approval.  :' D

6 I hear complaining (:

Rabi'atul Roslan said...

heheheheh.. welkem to facebook yie mak long... :)

bytecode said...

nak add mama boleh?

Shery NN said...

hahaha,'gojes women' is watching u!! :)

acab norariff said...

Cek: Abihla takleh mencharot dah.. =(

Byte: Teda katot?

Acu: Yeah..gojes!!! hahahahaalp!

bytecode said...

heeee. ada segan aje. :') muleh friend with mama?? ;)

Pilotz said...

Jeng jeng jeng =)

Powered by Blogger.
Back to Top